Editing: /home/digicb5/public_html/pi1m/pi1mfeldanitar2/2017/mac.html Encoding: Re-open Use Code Editor Close Save Changes Pusat Internet 1Malaysia

Majlis Yassin

18 April 2017 | Selasa
2.30 petang – 4.45 petang | Pusat Internet 1Malaysia Felda Nitar 2

Tujuan:
• Tujuan program majlis bacaan yassin ini adalah untuk menyambut bulan puasa yang bakal tiba dan majlis keyukuran dan keselamatan Pusat Internet 1 Malaysia Felda Nitar 02.

Kelebihan:
Kebaikan program seperti ini adalah untuk menggalakkan staff PI1M dengan ahli-ahli gpw serta penduduk setempat serta belia belia di Felda Nitar 02 merapatkan silahturrahim antara satu sama lain.Selain itu ianya menjadi salah satu cara untuk menarik perhatian remaja untuk datang ke Pusat Internet 1 Malaysia.

Penglibatan:
Program majlis yassin adalah 1 program yang dijayakan oleh Pusat Internet 1 Malaysia Felda Nitar 02 dan semua ahli GPW Felda Nitar 02 yang berumur dalam lingkungan 21 tahun dan keatas.(50 Orang)

Butiran Berkaitan:
Program ini bertujuan majlis bacaan yassin ini adalah untuk menyambut bulan puasa yang bakal tiba dan majlis keyukuran dan keselamatan Pusat Internet 1 Malaysia Felda Nitar 02. Program pada 18 April 2017 (Rabu) bermula pada pukul 2.30 petang dengan pendaftaran. Selepas itu, pada pukul 3.00 petang bermula bacaan yassin . Kemudian,pada pukul 4.30 petang program disambung dengan sedikit jamuan ringkas. Pada pukul 4.45 petang, selesai jamuan dan majlis bersurai.

Berikut adalah gambar semasa aktiviti dijalankan:







Kembali ke halaman utama