Program Celik Hati

24 Mei 2017 | Rabu
8.30 pagi – 12.00 tengahari | Pusat Internet 1Malaysia Felda Nitar 2

Tujuan:
Tujuan program celik hati ini dijalankan bersama KEMAS untuk memberi pendedahan tentang ilmu akhirat dan juga pendedahan tentang “Klik Dengan Bijak”.

Kelebihan:
Kebaikan program seperti ini adalah untuk menggalakkan staff PI1M dengan badan kerajaan seperti KEMAS dapat bersatu dan bertanggungjawab atas perlaksaan program yang di jalankan di kampung ini dan juga di Pusat Internet 1Malaysia Felda Nitar 02.

Penglibatan:
Program Celik Hati adalah 1 program yang dijayakan oleh Pusat Internet 1 Malaysia Felda Nitar 02 bersama dengan badan kerajaan iaitu KEMAS Mersing.(50 Orang)

Butiran Berkaitan:
Program ini bertujuan adalah untuk member ilmu pengetahun yang lebih mendalam kepada mereka dan mengeratkan silaturahim di antara satu sama lain. Program pada 24 Mei 2017 (Rabu) bermula pada pukul 8.30 pagi dengan pendaftaran. Selepas itu, pada pukul 9.00 pagi sesi minum petang. Kemudian,pada pukul 9.30 pagi sehingga pkul 11.00 pagi sesi taklimat Celik Hati dan juga KDB. Pada pukul 11.00 pagi pula program santai antara KEMAS dan juga Staff Pusat Internet iaitu permainan “Batu Seremban”. Dan pada pukul 12.00 Tengah Hari Sesi jamuan Tengah Hari dan bersurai.

Berikut adalah gambar semasa aktiviti dijalankan:







Kembali ke halaman utama